خوشتیپ ترین و باحال ترین مربی لیگ برتر کیست؟
 
حسرت گذشته ها*** وجود آينده ها
دانلود نرم افزار- بروزترین و بزرگترین مرکز تفریح و سرگرمی-خواف
درباره وبلاگ


با عرض سلام..به وبلاگم خوش آمديد*** به رسم هميشه تنهاتون نذاشتم و با اينكه اين وب بدليل نقص در سرويس وبلاگ دهي لوكس بلاگ حذف شده بود دوباره از نو شروع كردم.... مطمئن باشيد حتما به نظرات خوبتون رسيدگي مي شه؛چرا كه قوت و اميد ما به نظرات سازنده شماست...
نويسندگان
پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:, :: 17:34 ::  نويسنده : اويس باكفايت

www.fun.downloadaneh.com | خوشتیپ ترین و باحال ترین مربی لیگ برتر کیست؟

 

سرمربی تیم سرچشمه گفت:من تیپ زدن و ست کردن را دوست دارم و خوشبختانه یکی از خوش‌تیپ‌ترین مربیان فوتبال ایران بوده و هستم. خرید کردن و ست کردن لباس و شلوار برایم خیلی مهم است و دوست دارم همیشه شیک بگردم. البته به سن و سال خودم هم نگاه می‌کنم.

اصغر شرفی یکی از مربیان با سابقه فوتبال ایران است که همیشه حرف‌های جالبی برای گفتن دارد. اصلا هم مهم نیست که تیمش باخته باشد یا برنده از زمین بیرون آمده است. با سرمربی مس سرچشمه درباره بازی با استقلال و حواشی آن صحبت کردیم. گفت‌وگوی اختصاصی قانون با اصغر شرفی را می‌خوانید.

-تیم شما باخت اما استقلال به زحمت افتاد تا به این پیروزی دست پیدا کند. نظر خودتان چیست؟
ما برای باخت به تهران نیامدیم. بعضی‌ها قبل از بازی می‌گفتند مس سرچشمه این بازی را با گل‌های زیاد می‌بازد. امیدوارم یاد گرفته باشند که فوتبال قابل پیش بینی نیست. اگر بدشانس نبودیم این بازی را نمی‌باختیم اما به هر حال فوتبال برد و باخت دارد.
-قبول دارید که با بهترین تیم لیگ بازی کردید؟
بله، استقلال بهترین تیم لیگ است اما این مساله نه برای من مهم بود و نه برای بازیکنانم. من به آنها گفته بودم ترس را کنار بگذارید اما آنها انگار کمی بیش از حد ترس را کنار گذاشتند. (می‌خندد)
-منظور شما اخراج بازیکن‌تان در همان دقیقه نخست بازی است؟
بله، خب بازیکن ما جوانی کرد و آندو هم البته نقشخود را خیلی خوب بازی کرد و طوری روی زمین خود را می‌چرخاند که من واقعا برایش نگران شدم و گفتم حتما باید برای مداوا راهی بیمارستان شود اما خب او کارش را بلد است در لیگ‌های حرفه‌ای بازی کرده و من به او ایرادی نمی‌گیرم.
-از عملکرد تیم‌تان راضی هستید؟
بله، از نتیجه نه اما از بازی بچه‌ها راضی هستم. من به آنها گفتم وقتی از زندگی لذت می‌برید که از هیچ چیز و هیچ کس نترسید. آنها هم به حرفم گوش می‌دهند. می‌خواهم تفکر آنها را جهانی کنم. طوری که با بازی‌های‌شان همه را شگفت‌زده کنند.
-بیشتر توضیح می‌دهید؟
توضیح مختصر و مفیدش این است که ما دیگر نمی‌بازیم. بعضی‌ها البته گفته بودند این بازی را پر گل می‌بازیم اما نمی‌دانند که تیم‌های شرفی یا نمی‌بازند و یا در بدترین حالت پرگل نمی‌بازند.
-بازیکنان شما بالاخره ورزشگاه آزادی را دیدند. چه نظری دارید؟
ورزشگاه آزادی را دیدند اما انگار به نور خوب عادت نداشتند. شاید به همین دلیل باختیم.
-خیلی‌ها می‌گویند محسن قهرمانی می‌خواست ادای داور بازی ایران و بحریم را دربیاورد. نظر شما چیست؟
فیلم بازی را هنوز ندیدم. واقعا نمی‌توانم درباره قهرمانی و تصمیمش حرفی بزنم.
-راستی کلاه شما هم سوژه جالبی است. نه؟
این تیپ من است. من تیپ زدن و ست کردن را دوست دارم و خوشبختانه یکی از خوش‌تیپ‌ترین مربیان فوتبال ایران بوده و هستم. خرید کردن و ست کردن لباس و شلوار برایم خیلی مهم است و دوست دارم همیشه شیک بگردم. البته به سن و سال خودم هم نگاه می‌کنم و سعی می‌کنم که الگوی مناسبی برای جوان‌ها باشم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها