نکاتی در مورد جراحی لیزیک چشم
 
حسرت گذشته ها*** وجود آينده ها
دانلود نرم افزار- بروزترین و بزرگترین مرکز تفریح و سرگرمی-خواف
درباره وبلاگ


با عرض سلام..به وبلاگم خوش آمديد*** به رسم هميشه تنهاتون نذاشتم و با اينكه اين وب بدليل نقص در سرويس وبلاگ دهي لوكس بلاگ حذف شده بود دوباره از نو شروع كردم.... مطمئن باشيد حتما به نظرات خوبتون رسيدگي مي شه؛چرا كه قوت و اميد ما به نظرات سازنده شماست...
نويسندگان
پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:, :: 17:38 ::  نويسنده : اويس باكفايت

www.fun.downloadaneh.com | 3 توصیه مفید به کسانی که می خواهند جراحی لیزیک چشم انجام دهند!

 

استفاده از عینک برای سالهای طولانی شکل و فرم چشم ها را تغییر می دهد ، از طرفی استفاده مرتب و روزانه از لنز های تماسی و طبی نیز احتمال عفونت و آلودگی را در چشم افزایش می دهند. در نتیجه برخی از افرادی که چشمان ضعیفی دارند تصمیم می گرند که جراحی لیزر چشم انجام دهند تا دیگر نیازی به استفاده از عینک و لنز نداشته باشند. اما فان دانلودانه  پیشنهاد می کند که قبل از این عمل این ۴ توصیه را بخوانید.

۱- اگر می خواهید در کلینیک یا مطب خصوصی عمل کنید ، اگر دکتر از شما خواست تا قبل از انجام آزمایش های گوناگون پیش از عمل بیعانه بدهید یا قبل از هرگونه مشاوره ای مبلغ هنگفتی به عنوان پیش پرداخت بگذارید ، از انجام این کار صرف نظر کنید. شما باید به دنبال پزشکی باشید که ابتدا با شما صحبت کرده ، آزمایشات لازم را انجام دهد و در صورت آماده بودن شما اقدام به عمل جراحی کند. برخی اوقات افراد آمادگی انجام عمل را ندارند.
۲- از مراجعه و عمل جراحی در مطب های خصوصی که در همه جا تبلیغ کرده و به شما قول تخفیف های تعجب آور می دهند جدا دوری کنید.عمل جراحی چشم ، کاری بسیار تخصصی و حرفه ای است ؛ کاری نیست که نیاز به آگهی و بازاریابی داشته باشد.
۳- اگر سن شما بالای ۶۰ سال است و می خواهید عمل لیزیک انجام دهید ، از بیمه برای تامین بخشی از هزینه عمل استفاده کنید. افرادی بالای ۶۰ ، معمولا دچار مشکلات چشمی دیگری مانند پیرچشمی ، آب مروارید و … هستند؛ بیمه برای این دسته از مشکلات چشمی مبلغی هزینه خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها