دردهایی که نباید نادیده گرفته شوند
 
حسرت گذشته ها*** وجود آينده ها
دانلود نرم افزار- بروزترین و بزرگترین مرکز تفریح و سرگرمی-خواف
درباره وبلاگ


با عرض سلام..به وبلاگم خوش آمديد*** به رسم هميشه تنهاتون نذاشتم و با اينكه اين وب بدليل نقص در سرويس وبلاگ دهي لوكس بلاگ حذف شده بود دوباره از نو شروع كردم.... مطمئن باشيد حتما به نظرات خوبتون رسيدگي مي شه؛چرا كه قوت و اميد ما به نظرات سازنده شماست...
نويسندگان
سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:, :: 10:1 ::  نويسنده : اويس باكفايت

به سیگنالهایی که بدن تان می دهد توجه کنید ، معمولا سردرد یک سردرد معمولی است ،و سوزش معده هم نشان دهنده ساعتهای طولانی است که گرسنه مانده اید.اما متخصصان عقیده دارند که این تفکرات اشتباه هستند.

درد راهی است که بدن شما بوسیله آن به شما می گوید چیزی اشتباه است .شما باید ببینید که پشت این درد چیست.هرچه زودتر به این علائم توجه کنید بهتر است.
۱- درد قفسه سینه:یکی از علائم حمله قلبی درد قفسه سینه است پس از آن سرسری و بیهوده نگذرید.
۲- سردردهای شدید: سردردهای مزمن و شدید می تواند نشان دهنده وجود مشکلی در مغز شما باشد. پس اگر این بار دچار یک سردرد شدید و نفس گیر شدید به جای استفاده بی حاصل از مسکن های قوی زودتر به یک پزشک مراجعه کنید.
۳- زدن نبض دندان!
اگر عصب دندان های شما دچار آسیب شده باشد ، احتمالا احساس می کنید که نبض داخل دندان شما می زند. باکتری به عصب ضربه زده و این اتفاق می افتد.
۴- درد شدید داخل شکم
این اتفاق بیشتر برای خانم ها رخ می دهد و اکثر آنها هم مربوط به کیست های تخمدانی است. اغلب کسانی که دارای کیست داخل تخمدان های خود هستند دردی حس نمی کنند اما اگر در ناحیه شکم مخصوصا سمت راست تان احساس درد شدید کردید به احتمال زیاد دچار کیست تخمدان شده اید.
۵- کمر درد
اگر بعد از یک روز سخت کاری و فعالیت های فیزیکی دچار این درد شدید زیاد نگران نشوید. اما اگر درد کمر چند روز ادامه پیدا کرد حتما به یک پزشک مراجعه کنید . شاید مبتلا به دیسک کمر یا مشکلی در ستوان فقرات خود شده اید.پس برای جلوگیری از آسیب های جدی تر زودتر اقدام کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها