برای تقویت حافظه مرغ و تخم مرغ بخورید ؟؟!!!
 
حسرت گذشته ها*** وجود آينده ها
دانلود نرم افزار- بروزترین و بزرگترین مرکز تفریح و سرگرمی-خواف
درباره وبلاگ


با عرض سلام..به وبلاگم خوش آمديد*** به رسم هميشه تنهاتون نذاشتم و با اينكه اين وب بدليل نقص در سرويس وبلاگ دهي لوكس بلاگ حذف شده بود دوباره از نو شروع كردم.... مطمئن باشيد حتما به نظرات خوبتون رسيدگي مي شه؛چرا كه قوت و اميد ما به نظرات سازنده شماست...
نويسندگان

فارس نیوز: نتایج تحقیقات جدید پزشکی نشان می دهد که خوردن منظم تخم مرغ و مرغ باعث تقویت حافظه شده و از پیری سلولهای مغز جلوگیری می کند.

این تحقیقات اشاره می کند که؛ تخم مرغ و مرغ مواد مغذی از جمله “کولاین” دارند که از پیر شدن مغز جلوگیری می کند.

پژوهشگران گفتند: مواد غذایی نظیر ویتامین “ب” در مرغ، تخم مرغ، ماهیان و برخی از سبزیها و لوبیا وجود دارد که همه این غذاها شادابی و جوانی سلولهای مغزی را حفظ می کنند.



نتایج این تحقیقات تاکیدی بر تحقیقات پزشکی گذشته است که تاکید می کند: پیروی از یک رژیم غذایی متوازن و غنی از ویتامین ها و پروتئین ها، پویایی و شادابی اکثر سلوهای بدن و مغز را حفظ می کند.

در این پژوهش ۴۰۰ فرد ۳۶ تا ۸۳ سال مورد بررسی قرار گرفت و از آنها خواسته شد تا فرم عادت های غذایی و شیوه زندگی روزانه خود را از سال ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۵ میلادی پر کنند تا سطح و عملکرد حافظه آنها در این دوره اندازه گیری شود و تصاویری نیز از مغز آنها گرفته شد.

نتایج این پژوهش نشان داد زنان و مردانی که مرغ و تخم مرغ حاوی ماده کولاین را مصرف می کردند، از سطح و عملکرد حافظه بهتری نسبت به کسانی که به اندازه کافی از این غذاها نمی خوردند، برخوردار بودند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها