یک قدم دیگر تا زندگی بر روی مریخ
 
حسرت گذشته ها*** وجود آينده ها
دانلود نرم افزار- بروزترین و بزرگترین مرکز تفریح و سرگرمی-خواف
درباره وبلاگ


با عرض سلام..به وبلاگم خوش آمديد*** به رسم هميشه تنهاتون نذاشتم و با اينكه اين وب بدليل نقص در سرويس وبلاگ دهي لوكس بلاگ حذف شده بود دوباره از نو شروع كردم.... مطمئن باشيد حتما به نظرات خوبتون رسيدگي مي شه؛چرا كه قوت و اميد ما به نظرات سازنده شماست...
نويسندگان
دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 11:24 ::  نويسنده : اويس باكفايت

فضاپیمای اکتشاف مریخ آژانس فضایی اروپا به تازگی مقادیر بزرگی از آب یخ زده را در عمق ۲۰ متری سطح سیاره سرخ، در منطقه کوهستانی Phlegra Montes کشف کرده است، که احتمالا این منبع می تواند در آینده مورد استفاده گروه های جستجوگر انسانی سیاره مریخ قرار گیرد.

آژانس فضایی اروپا ادعا می کند که تصاویر نشان می دهند در lobate debris aprons کوه ها در طول زمان به آهستگی پایین رفته اند. این فرو نشستن تقریبا شبیه اتفاقی است که برای سطح پوشاننده یخچال های طبیعی در کره زمین به وقوع می پیوندد. گفته می شود که ماهواره مدارگرد اکتشاف مریخ ناسا هم تا حدی این مطلب را تایید می کند و «قویا نشانه های حضور احتمالی آب در عمق ۲۰ متری lobate debris aprons را تایید می کند.»

این موضوع، خبر بسیار خوبی برای کاوش و کوچ به همسایه سرخ رنگ مان است. زیرا آب یکی از عناصر مهم و حیاتی برای زنده ماندن، ایجاد گروه ها و تشکل کلونی و تمدن در طول تاریخ در هر مکانی بوده است. البته هنوز باید صبر کنیم تا کسی پیدا شود و یک ماشین گداخت هسته ای غول پیکر اختراع کند، تا با تبدیل تمام این یخ ها به یک اتمسفر و جو جدید آنجا را برای سکونت انسان ها آماده سازد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها