می خواهید آلزایمر نگیرید پس ماهی بخورید
 
حسرت گذشته ها*** وجود آينده ها
دانلود نرم افزار- بروزترین و بزرگترین مرکز تفریح و سرگرمی-خواف
درباره وبلاگ


با عرض سلام..به وبلاگم خوش آمديد*** به رسم هميشه تنهاتون نذاشتم و با اينكه اين وب بدليل نقص در سرويس وبلاگ دهي لوكس بلاگ حذف شده بود دوباره از نو شروع كردم.... مطمئن باشيد حتما به نظرات خوبتون رسيدگي مي شه؛چرا كه قوت و اميد ما به نظرات سازنده شماست...
نويسندگان
دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 12:2 ::  نويسنده : اويس باكفايت

http://www.apam.ir/wp-content/uploads/2011/12/fish-3-300x225.jpg

تحقیقات جدید پزشکی نشان می دهد که مصرف ماهی به تقویت حافظه انسان کمک کرده و از خطر ابتلا به بیماری آلزایمر جلوگیری می کند.

این تحقیقات حاکی است: خوردن ماهی به ویژه ماهی های دارای میانگین بالای روغن نظیر ماهی‌های تن برای سلامتی انسان بسیار مفید است.

گروهی از پژوهشگران دانشگاه مسی در نیوزیلند به مدت شش ماه ۱۷۶ نفر را که اسیدهای چرب امگا ۳ موجود در ماهی‌های ساردین، سالامون و ماکرل مصرف می کردند، بررسی کردند. نتایج نشان داد که بهبود محسوسی در توانمندی‌های ذهنی اکثر شرکت کنندگان در این تحقیقات وجود دارد.

ویل ماستون هوس، استاد تحقیق دانشگاه مسی گفت: دوکوزاهگزانوئیک اسید (DHA) موجود در ماهی ها به میزان زیاد یکی از انواع اسیدهای چربی است که به فعال کردن مداوم ذهن کمک می کند و این بدان معناست که پیروی از رژیم غذایی حاوی مقادیر مناسبی ماهی به تقویت حافظه کمک می کند و از ابتلای انسان به بیماریهای مربوط به پیری و ضعف حافظه می کاهد.


نظرات شما عزیزان:

لاج شريف
ساعت10:34---15 آذر 1390
سلام اويس جان اين وبلاگتون هم بسيار زيبا ومفيد بود جدا لذت بردم كه يك جوان آنهم از ديار خودمان اين همه وقتش را صرف امور فرهنگي مي كند -سبز باشيد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها