آیا ویندوز 8 می تواند جایگزین 7 شود
 
حسرت گذشته ها*** وجود آينده ها
دانلود نرم افزار- بروزترین و بزرگترین مرکز تفریح و سرگرمی-خواف
درباره وبلاگ


با عرض سلام..به وبلاگم خوش آمديد*** به رسم هميشه تنهاتون نذاشتم و با اينكه اين وب بدليل نقص در سرويس وبلاگ دهي لوكس بلاگ حذف شده بود دوباره از نو شروع كردم.... مطمئن باشيد حتما به نظرات خوبتون رسيدگي مي شه؛چرا كه قوت و اميد ما به نظرات سازنده شماست...
نويسندگان
پنج شنبه 17 آذر 1390برچسب:, :: 10:57 ::  نويسنده : اويس باكفايت

http://www.apam.ir/wp-content/uploads/2011/12/115025_736-300x192.jpg

یک موسسه تحقیقاتی اعلام کرده که ویندوز جدید مایکروسافت برای بسیاری از کاربران کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ یک محصول بی ربط بوده و این کاربران از ویندوز ۷ به ویندوز جدید مهاجرت نخواهند کرد.
آنها هشدار می دهند که مایکروسافت در فروش سیستم عامل جدیدش با مشکلات جدی روبرو خواهد شد. به خاطر اینکه این شرکت قصد دارد بهترین های دو دنیای موبایل و کامپیوترهای رومیزی را با هم و در قالب یک سیستم عامل ارایه کند.

این شرکت پیش بینی می کند در سال ۲۰۱۲ از هر ده کاربر ویندوز ۷ فقط یک نفر به ویندوز جدید مهاجرت کند. مدیر این شرکت می گوید: “مشتری ها از خودشان سوال می کنند ویندوز ۸ چه چیز جدیدی برای کامپیوتر رومیزی یا لپ تاپ من خواهد داشت؟ و تنها چیز جدیدی که آنجا خواهند دید فروشگاه اپلیکیشن ویندوز است.”
آنها می گویند که مشکل سازگاری نرم افزارها با ویندوز جدید هم دلیل دیگری برای عدم آپگرید به ویندوز جدید خواهد بود. از طرف دیگر ویندوز ۸ از پردازشگرهای ARM پشتیبانی می کند و آن را روی تبلت ها هم خواهیم دید اما در اینجا هم مشکل دیگری وجود دارد، با وجود اجرا شدن ویندوز جدید روی تبلت ها، نرم افزارهای فعلی که برای ویندوز نوشته شده اند روی پردازشگرهای ARM کار نخواهند کرد.

بنابراین برای اینکه نرم افزارهای فعلی ویندوز روی تبلت های ویندوزی با پردازشگر ARM کار کنند نیاز به بازنویسی آنها وجود دارد. آنها پیش بینی می کنند که تمام این مشکلات سبب می شود ما تا سال ۲۰۱۳ شاهد شروع آپگرید کاربران به ویندوز جدید نباشیم.

البته فراموش نکنید که این پیش بینی در مورد کاربران کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ است و باید از بُعد تبلت ها هم به ویندوز ۸ نگاه کنیم. از طرف دیگر مایکروسافت هم از همین الان بازاریابی اش را برای ویندوز جدید شروع کرده و این روزها اخبار جالبی از محصول جدید به گوش می رسد. باید ببینیم که در نهایت پیش بینی این موسسه تحقیقاتی درست از کار در می آید یا مایکروسافت فروش موفقی خواهد داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها