10 فنــاوری مـدرن هفـته گـذشـته + عکس
 
حسرت گذشته ها*** وجود آينده ها
دانلود نرم افزار- بروزترین و بزرگترین مرکز تفریح و سرگرمی-خواف
درباره وبلاگ


با عرض سلام..به وبلاگم خوش آمديد*** به رسم هميشه تنهاتون نذاشتم و با اينكه اين وب بدليل نقص در سرويس وبلاگ دهي لوكس بلاگ حذف شده بود دوباره از نو شروع كردم.... مطمئن باشيد حتما به نظرات خوبتون رسيدگي مي شه؛چرا كه قوت و اميد ما به نظرات سازنده شماست...
نويسندگان
یک شنبه 20 آذر 1390برچسب:, :: 11:34 ::  نويسنده : اويس باكفايت

این هفته قصد داریم در مورد طرح‌هایی از دفترهای کار و خودروهای آینده صحبت کنیم و به شما نشان دهیم که چگونه می‌توانید یک سینما در خانه‌ی خود درست کنید با ما همراه باشید با 10 فناوری این هفته.

 


ماشین کنترلی بی نظیر Traxxas XO-1

شاید اول که به عکس این ماشین کنترلی نگاه کنید یاد ماشین‌های فراری بیافتید فقط فرق آن کوچک بودن سایزش است این ماشین که Traxxas XO-1 نام دارد یک ماشین کنترلی خارق العاده می‌باشد که می‌تواند در 4.92 ثانیه از 0 تا 100 مایل بر ساعت سرعت بگیرد البته قیمت 1099.99 دلاری آن برای استفاده به عنوان سرگرمی زیاد به نظر می‌رسد اما برای عاشقان مسابقات ماشین‌های کنترل از راه دور هزینه‌ی زیادی نخواهد بود.

 


www.iranvij.ir| گروه اینترنتی ايران ويج‌

 



تلفن هوشمند LG به نام Nitro HD

تلفن‌های هوشمند روز به روز در حال پیشرفت هستند شرکت LG هم سعی کرده در Nitro HD ویژگی‌ها و امکاناتی را قرار بدهد تا بتواند با سایر رقبای قدرتمندش رقابت کند این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن 1280 * 720 و کیفیت HD می‌باشد. ظاهر آن خیلی شبیه به Samsung Galaxy Nexus می‌باشد و روزلوشن 329 پیکسل در اینچی آن صفحه نمایش retina آیفون 4S را شکست داده است.

 


www.iranvij.ir| گروه اینترنتی ايران ويج‌

 


بلندگوی USB B-Flex X-Bass ساخت JLab Audio

اگر اهل این هستید که در همه جا موسیقی را با بلندگو گوش بدهید این بلندگوی جدید ساخت JLab Audio می‌تواند خیلی به شما کمک کند فقط کافی است کابل usb آن را به لپ تاپ خود متصل کنید و از صدای بلند موسیقی لذت ببرید قیمت 39.95 دلاری آن هم برای خرید زیاد گران به نظر نمی‌رسد.

 


www.iranvij.ir| گروه اینترنتی ايران ويج‌

 


پروژکتور BenQ Joybee GP2

تکنولوژی پروژکتورها تا کنون بسیار پیشرفت کرده تا جایی که در یک بسته‌ی کوچک تکنولوژی بزرگی را قرار می‌دهند که می‌تواند تصویر 160 اینچی را با کیفیت 720p HD بر روی دیوار نشان دهد پس با این اوضاع فقط یک اتاق تاریک و 699 دلار برای راه انداختن یک سینمای فوری کم خواهید داشت.

 


www.iranvij.ir| گروه اینترنتی ايران ويج‌

 


بمب‌های کوچک برای هواپیماهای بدون سرنشین

همان طور که هواپیماهای بدون سرنشین جاسوسی کوچک‌تر و قدرتمندتر می‌شوند خلاقان در زمینه ساخت سلاح سعی می‌کنند که روشی را پیدا کنند تا بمب‌ها را کوچک‌تر کنند و این هواپیماها را به یک ابزار جنگی قدرتمند تبدیل کنند یکی از این انسان‌های خلاق به نام Raytheon مهماتی را به صورت بمب در آورده که می‌توانند در زیر یک هواپیمای بدون سرنشین جا بگیرند. Predator و Reaper های بزرگ‌تر هم می‌توانند بمب حمل کنند اما این هواپیمای بمب انداز آن قدر کوچک هست که بتوان آن را به جای کنترل از اتاق‌هایی آن طرف جهان به میدان جنگ فرستاد.

 


www.iranvij.ir| گروه اینترنتی ايران ويج‌

 


کفش‌هایی برای نابینایان

تا به حال برای با اطمینان قدم زدن در کوچه و خیابان نیاز به چشم‌های سالم داشتیم اما حالا محققی به نام Anirudh Sharma که در آزمایشگاه Hewlett – Packard کار می‌کند کفش‌هایی را ساخته که مجهز به سنسورها و عمل گری هدایتی می‌باشد که لرزش‌های خاصی را به کف آن منتقل می‌کنند. این سیگنال‌ها می‌توانند باعث ارسال فرمان‌های حرکتی جلو، عقب، راست و چپ شوند و صاحب خود را با کمی کمک از GPS و Google Maps به یک راه امن هدایت کنند سازنده‌ی این کفش‌ها امیدوار است روزی این کفش‌ها بتوانند جای عصای سفید نابینایان را بگیرد.

 


www.iranvij.ir| گروه اینترنتی ايران ويج‌

 


Tetra-Shed طرحی برای دفترهای کار آینده

این جعبه‌ی جالبی که می‌بینید طرحی است از دفترهای کاری که ممکن است در آینده به این شکل باشند اگر در و پنجره‌های آن را هم ببندید درست شبیه سفینه‌ی فضایی بیگانگان خواهد شد. این دفتر کار برای کار انفرادی ساخته شده اما می‌توان 6 تای آن‌ها را به هم متصل کرد و یک تیم کامل از افراد را در آن جا داد. این طرح در ژانویه 2012 در رنگ‌های مختلف در دسترس خواهد بود.

 


www.iranvij.ir| گروه اینترنتی ايران ويج‌


تماس‌های رایگان با Google+ Hangouts

قبل از این گوگل گفته بود تماس تلفنی به کانادا و آمریکا از طریق Google Voice را برای حداقل یک سال به صورت رایگان در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد اما اکنون برای جذب کاربران بیشتر به سمت گوگل پلاس این امکان را به Hangout های گوگل پلاس هم اضافه کرده است با استفاده از این سرویس می‌توانید همزمان که با سایر دوستان خود در گوگل پلاس به مکالمه از طریق Hangout مشغول هستید دوست دیگری را از طریق تماس تلفنی در این Hangout شرکت دهید.

 


www.iranvij.ir| گروه اینترنتی ايران ويج‌

 


پرواز مرد جتی شانه به شانه جت‌های دیگر

همه آرزو دارند که بتوانند شبیه به یک پرنده پرواز کنند اما Yves Rossy یا همان مرد جتی توانست این کار را انجام دهد این مرد با جت کوچکی که به خود متصل کرده توانست تا اندازه‌ای سرعت بگیرد که بتواند در کنار جت‌های L-39C Albatros قرار بگیرد او پرواز خود را با بیرون پریدن از درون یک هلی کوپتر شروع و آن را با فرود آمدن توسط چتر نجات پایان داد برای درک بهتر هیجان این کار پیشنهاد می‌کنیم ویدیو مربوط به پرواز مرد جتی را حتما مشاهده کنید.

 

www.iranvij.ir| گروه اینترنتی ايران ويج‌
 


Toyota Fun Vii خودروهای آینده

شرکت خودرو سازی Toyota این هفته در Tokyo Motor Show از طرحی در مورد خودروهای آینده صحبت به میان آورد که پیشرفته‌ترین تکنولوژی در مورد خودروها به حساب می‌آید. در این طرح از خودروهایی با قابلیت رانندگی خودکار صحبت شده که بدنه‌ی بیرونی آن‌ها شبیه به تلفن‌های هوشمند بزرگی است که می‌توانید رنگ‌ها و ویدیوهای دلخواهتان را برای نمایش به آن ارسال کنید علاوه بر آن، این خودرو از یک سیستم راهنمای مسیر خاص برخوردار است که توسط یک فرد مجازی مسیر مورد نظر شما را نشان می‌دهد و تحلیل‌های خاص را بر روی صفحه‌ی جلویی نشان می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم حتما عکس‌ها مربوط به این طرح را که در پایین این مطلب قرار گرفته‌اند را مشاهده کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها