آیا بیل گیتس قصد دارد به مایکروسافت برگردد؟
 
حسرت گذشته ها*** وجود آينده ها
دانلود نرم افزار- بروزترین و بزرگترین مرکز تفریح و سرگرمی-خواف
درباره وبلاگ


با عرض سلام..به وبلاگم خوش آمديد*** به رسم هميشه تنهاتون نذاشتم و با اينكه اين وب بدليل نقص در سرويس وبلاگ دهي لوكس بلاگ حذف شده بود دوباره از نو شروع كردم.... مطمئن باشيد حتما به نظرات خوبتون رسيدگي مي شه؛چرا كه قوت و اميد ما به نظرات سازنده شماست...
نويسندگان

http://www.apam.ir/wp-content/uploads/2011/12/IMAGE634598008767350091-300x169.jpg

یکی از مدیران برجسته مایکروسافت در مصاحبه با CBS گفته است که از یکی از نزدیکان بیل گیتس شنیده است که او قصد دارد دوباره به مایکروسافت بازگردد.
سال گذشته ستاره‌های بنیانگذار شرکت های فن آوری همچون استیو جابز، مایکل دل و لری پیج خود را بازنشسته کردند. اما در مورد مایکروسافت وضعیت متفاوت است، خود بیل گیتس می گوید که من باید تمام وقت خود را صرف بنیاد بیل و مالیندا گیتس بکنم ، و این کاری است که می خواهم در باقی مانده عمر خود انجام دهم.
او ادامه داد: من به صورت پاره وقت همچنان در مایکروسافت هستم، همانطور که در همین هفته نیز برخی توصیه ها را به آنها داده ام اما مسئله این است که بنیاد تمام انرژی مرا می گیرد وعلاوه بر این ما در مورد در کنار هم قرار دادن دانشمندان خوب در مایکروسافت تاثیر خود را گذاشته ایم. پس از این به بعد من به صورت تمام وقت در بنیاد بیل و ملیندا گیتس هستم و تنها به صورت پاره وقت با مایکروسافت همکاری خواهم داشت.
اینها شنیده هاست؛ حداقل تا کنون. مایکروسافت همچنان از سوی سرمایه گذاران ناراضی و از طرفی به خاطر رشد پایین و عملکرد بد سهامش تحت فشار است. با وجود این که گیتس همچنان برای بازگشتن به صحنه بی علاقه است اما شایعه بازگشت او می تواند لذت بخش باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها