یکی از مهمترین علل چاقی، غذا خوردن پشت میز کامپیوتر است
 
حسرت گذشته ها*** وجود آينده ها
دانلود نرم افزار- بروزترین و بزرگترین مرکز تفریح و سرگرمی-خواف
درباره وبلاگ


با عرض سلام..به وبلاگم خوش آمديد*** به رسم هميشه تنهاتون نذاشتم و با اينكه اين وب بدليل نقص در سرويس وبلاگ دهي لوكس بلاگ حذف شده بود دوباره از نو شروع كردم.... مطمئن باشيد حتما به نظرات خوبتون رسيدگي مي شه؛چرا كه قوت و اميد ما به نظرات سازنده شماست...
نويسندگان

http://www.salamatnews.com/uploade/06-humans-comuter-user-cartoon-small.gif

خیلی وقت ها پیش می‌آید که بچه‌های امروزی ترجیح می دهند غذایشان را جدا از خانواده و در اتاق خودشان بخورند. حالا یا به بهانه درس خواندن و وقت نداشتن یا به بهانه‌هایی مثل کار داشتن با کامپیوتر.

اما شاید بد نباشد که بدانید این کار صرف نظر از تمام آسیب‌هایی که به روابط خانوادگی وارد می‌کند، یکی از مهم‌ترین علت‌های چاقی است!

متخصصان دانشگاه بریستول در بررسی‌های جدید خود پی بردند که اگر پشت میز کامپیوتر غذا یا هله هوله بخورید، در طول روز مقدار بیشتری کالری دریافت خواهید کرد و بدون کنترل تنقلات مصرف می‌کنید. متخصصان بررسی کردند که به چه روش‌هایی حافظه و توجه تحت تاثیر اشتها قرار می‌گیرد.
آنها همچنین متوجه شدند کسانی که به این شیوه تغذیه می‌کنند اغلب فراموش می‌کنند که در پایان چقدر خوراکی و غذا خورده‌اند و حتی گاهی به سختی به یاد می‌آورند که غذا چه چیزی خورده‌اند. بنابراین یک نوع آشفتگی در وعده غذایی به وجود می‌آید که تاثیر چشمگیری روی افزایش چاقی دارد. هله هوله‌هایی که شما به عنوان میان وعده برای فرزندتان می‌برید و پشت کامپیوتر به او تحویل می‌دهید هم همین وضعیت را دارند.
بنابراین سعی کنید که اولا فرزندتان را وادار کنید غذایش را کنار شما صرف کند، ثانیا از گذاشتن هر نوع خوراکی به خصوص بیشتر از نیاز فرزندتان روی میز کامپیوتر او خودداری کنید. شما با این کار لطف بزرگی به او می‌کنید و او را از خطر چاقی، سوء‌هاضمه و بدخوری نجات می‌دهید.
مطمئن باشید هیچ کاری آنقدر ارزش ندارد که فرزندتان به طور مداوم پای آن بنشیند و با این کار سلامت خود را به خطر بیندازد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها