رابطه طول انگشت با خصوصیات فرد
 
حسرت گذشته ها*** وجود آينده ها
دانلود نرم افزار- بروزترین و بزرگترین مرکز تفریح و سرگرمی-خواف
درباره وبلاگ


با عرض سلام..به وبلاگم خوش آمديد*** به رسم هميشه تنهاتون نذاشتم و با اينكه اين وب بدليل نقص در سرويس وبلاگ دهي لوكس بلاگ حذف شده بود دوباره از نو شروع كردم.... مطمئن باشيد حتما به نظرات خوبتون رسيدگي مي شه؛چرا كه قوت و اميد ما به نظرات سازنده شماست...
نويسندگان
دو شنبه 5 دی 1390برچسب:, :: 16:43 ::  نويسنده : اويس باكفايت

http://up.vatandownload.com/images/jl240cg2z3m5dgm59tvx.jpg

نسبت طول انگشتان دست با مجموعه‌ای از خصوصیات مثبت و منفی از باروری و  آسیب‌پذیری نسبت به برخی بیماری‌ها تا نمرات امتحانی و صفات شخصیتی ارتباط داده شده است.

- پسرانی که دارای انگشت انگشتری درازتر از انگشت اشاره هستند، سریع‌تر می‌دوند و البته قضیه به این جا ختم نمی‌شود.
پژوهشگران می‌گویند تماس با تستوسترون (هورمون مردانه) در رحم زمینه‌ساز این افرایش سرعت دویدن در پسران و نسبت طول انگشتان دست به هم است.
دانشمندان، 241 پسر در سنین 10 تا 17 سال را در یک مسابقه استعدادسنجی در کشور قطر مورد بررسی قرار دادند. بر اساس مقاله‌ای که این پژوهشگران در دیلی‌تلگراف منتشر کرده‌اند،‌ پسرهایی که انگشت انگشتری درازتری داشتند، ‌در همه مراحل مسابقه 50 متر سرعت، امتیازهای بالاتری گرفتند.
جان مانینگ، پژوهشگر دانشگاه ساوث‌همپتون که سرپرست این پژوهش بوده است، در مورد نتایج آن گفت: "مزیتی که این پسرها داشتند به سرعت پس از شروع مسابقات دوی سرعت خود را نشان داد و در مراحل بعدی مسابقه نیز تداوم یافت."
 
- بچه‌هایی که انگشت انگشتری درازتری دارند در امتحانات ریاضی، نمرات بالاتری نسبت به امتحانات ادبی و حفظی به دست می‌آورند‌، در حالی که بچه‌هایی که انگشت اشاره بلندتری دارند، برعکس در آزمون‌های حفظی یا خواندن و نوشتن، نمرات بالاتری از آزمون‌های ریاضی به دست می‌آورند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها