موز، خطر آسم را کاهش می‌دهد
 
حسرت گذشته ها*** وجود آينده ها
دانلود نرم افزار- بروزترین و بزرگترین مرکز تفریح و سرگرمی-خواف
درباره وبلاگ


با عرض سلام..به وبلاگم خوش آمديد*** به رسم هميشه تنهاتون نذاشتم و با اينكه اين وب بدليل نقص در سرويس وبلاگ دهي لوكس بلاگ حذف شده بود دوباره از نو شروع كردم.... مطمئن باشيد حتما به نظرات خوبتون رسيدگي مي شه؛چرا كه قوت و اميد ما به نظرات سازنده شماست...
نويسندگان
سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:, :: 13:43 ::  نويسنده : اويس باكفايت
موز، خطر آسم را کاهش
می‌دهد

متخصصان تغذیه اطفال در انگلیس تاکید کردند والدین باید در صبحانه کودکان خود موز، آب سیب و آناناس را بگنجانند چون این میوه‌ها خطر ابتلا به آسم را کاهش می‌دهند.

به گزارش ایسنا، نتایج یک مطالعه جدید در کالج سلطنتی لندن نشان داده است که مصرف یک عدد موز در روز به میزان قابل توجهی خطر بروز علائم آسم را در کودکان کاهش می‌دهد.

متخصصان این کالج اطلاعات رژیم غذایی مربوط به 2640 کودک 5 تا 10 ساله را جمع‌آوری کرده و علائم بروز آسم را در این کودکان دنبال کردند.

به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، آنها دریافتند در کودکانی که روزانه یک عدد موز خوردند احتمال بروز مشکلات تنفسی و علائم آسم تا 34 درصد کمتر شد. بعلاوه در کودکانی که روزانه یک لیوان آب سیب نوشیدند خطر بروز علائم این بیمار آلرژیک تا 47 درصد کاسته شد.

از سوی دیگر، متخصصان تاکید دارند کودکانی که در رژیم غذایی آنها فیبر خوراکی کمتری گنجانده شده احتمال بروز مشکلات تنفسی ناشی از دود سیگار بیشتر است.

 

منبع : تغذیه > میوه و سبزی  - همشهری آنلاین


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها