گوگل 13 ساله شد
 
حسرت گذشته ها*** وجود آينده ها
دانلود نرم افزار- بروزترین و بزرگترین مرکز تفریح و سرگرمی-خواف
درباره وبلاگ


با عرض سلام..به وبلاگم خوش آمديد*** به رسم هميشه تنهاتون نذاشتم و با اينكه اين وب بدليل نقص در سرويس وبلاگ دهي لوكس بلاگ حذف شده بود دوباره از نو شروع كردم.... مطمئن باشيد حتما به نظرات خوبتون رسيدگي مي شه؛چرا كه قوت و اميد ما به نظرات سازنده شماست...
نويسندگان
شنبه 19 شهريور 1390برچسب:, :: 9:42 ::  نويسنده : اويس باكفايت

گوگل

13 سال پیش در تاریخ چهارم سپتامبر سال 1998 شرکت گوگل با آغاز فعالیت موتور جست‌وجوگر خود دنیای وب و جست‌و‌جوی اینترنتی را متحول كرد.

از همكاران سیستم 13 سال پیش زمانی که کاربران از پروفایل AIM استفاده می‌کردند و برای جست‌و‌جوی مطالب مختلف در اینترنت از سایت‌های یاهو و AOL بهره می‌جستند، گوگل آمد و دنیای جست‌و‌جو در اینترنت را رنگی دیگر داد.

در چهارم سپتامبر 1998 لری پیج و سرگئی برین، در حال آماده‌سازی مراحل تاسیس شرکت گوگل بودند و برای آغاز فعالیت این شرکت، یک چک 100 هزار دلاری از یک سرمایه‌گذار دریافت کردند و نام شركت خود را گذاشتند «گوگل».

پیش‌تر لری پیج فارغ‌التحصیل دانشگاه استنفورد و سرگئی برین در سال 1996 یک موتور جست‌وجوگر با عنوان BackRub راه‌اندازی کرده بودند.

گوگل که فعالیت خود را در ابتدا با یک موتور جست‌وجوگر تک زبانه آغاز کرد، هم‌اکنون ده‌ها خدمات و محصولات شامل تبلیغات و اپلیکیشن‌های مبتنی بر وب را به زبان‌های مختلف در دسترس کاربران شخصی، سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری قرار می‌دهد.

نام شركت «گوگل» از عددی به نام «گوگول» كه 1 با 100 صفر است، گرفته شده است به نشانه خواست بنیانگذارانش برای اینكه منابع بی‌پایانی را در موتور جست‌وجوی خود بگنجانند و امروز به آرزوی خود دست یافته‌اند.‌


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها